Schade melden


Vervelend dat u schade heeft opgelopen. Een schade komt altijd ongelegen. U mag er echter op rekenen dat wij er alles aan zullen doen om de schade zo snel mogelijk af te wikkelen zodat u snel weer verder kunt.  

Het is belangrijk dat u de schade zo snel mogelijk aan ons meldt. Dit kunt u op één van onderstaande manieren doen:

Nadat u de schade bij ons heeft gemeld, sturen wij u direct het juiste schadeformulier toe en gaan we met uw melding aan de slag.

Vul het schadeformulier in. Omschrijf de ontstane schade zo volledig mogelijk en vermeld duidelijk het tijdstip en de plaats. Verzamel zoveel mogelijk gegevens die verband houden met de schade, zoals:

  • een proces-verbaal (bij verlies, diefstal of inbraak)
  • aankoopnota’s of bankafschriften
  • garantiebewijzen
  • foto’s van de goederen en/of van de schade

Tip! Herstel in natura

Wij begrijpen dat u het druk heeft. Herstel in natura kan dan een uitkomst zijn. Assucom regelt het daar waar mogelijk allemaal voor u. Interesse? Informeer naar de mogelijkheden (071-5171141).

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

Contactformulier

* Naam van de afzender
* E-mailadres van de afzender
* Telefoonnummer van de afzender
* Uw persoonlijke boodschap
( * Verplichte velden)

Bel mij terug

* De naam waar we naar kunnen vragen bij het terugbellen
* Telefoonnummer waarop we u kunnen bereiken
* Datum waarop we u kunnen bereiken
Selecteer belmoment
* Dagdeel waarop we u kunnen bereiken
( * Verplichte velden)